emblema-szoveggel-kek.png

Business Coach alapképzés

130 órás képzés igazolt 40 órás coach gyakorlattal.

A képzés indulási időpontjai:

2023. március 07. (kedd) – heti két alkalommal

2023. március 10. (péntek) – heti egy alkalommal

MIT IS JELENT?

De mi is az a business coaching?

A business coaching általánosságban speciális fejlesztő folyamatot jelent, leginkább a munkahelyi teljesítményre fókuszál és a hozzáértés fejlesztésére.

Olyan témákkal foglalkozik, amelyek elsősorban a munka világából érkeznek, magánéleti, személyes témákat szinte egyáltalán nem. A business coaching egy olyan folyamat, amely a munka világához szorosan kapcsolódó témában, témakörökben fejleszti a képességeket, miközben felelősségben tartja az ügyfelet, a coach egyszerűen jelen van és mederben tartja a folyamatokat.

A coach nem segítő, inkább támogató szakember, aki egy külső, de szakértő szemszögből vezeti az ügyfelet azon az úton, ahol haladni akar és képes.

SZÜKSÉG VAN A SZAKTUDÁSRA

A képzésről

Business coach képzésünk során hallgatóink megismerkednek a coaching alapelveivel, technikáival és módszereivel.  Tanfolyamunk hasznos elméleti ismereteket és gyakorlati tudást ad mindazok számára, akik a business coaching hatékony kompetenciáit szeretnék alkalmazni coachként vagy vezetőként és/vagy business coachként kíván dolgozni.


Célunk az ismeretek átadása mellett a coach készségek elsajátításának biztosítása révén, a résztvevők felkészítése a business coaching eszközeinek magabiztos használatára.


Hallgatóink a sikeres vizsgát követően – Business Coach tanúsítványt kapnak. A megszerzett tudás és az elsajátított gyakorlati ismeretek birtokában pedig felkészülten vállalhatnak business coachingot.

A képzés előadói

Éliás Nóra

BUSINESS COACH
KOMMUNIKÁCIÓS SZAKEMBER

Alapszakmája televíziós szerkesztő, diplomás kommunikációs szakember. Csaknem tizenöt évet töltött közszolgálati műsorok, filmek készítésével. Volt vidéki tudósító, riporter, felelős szerkesztő, program főszerkesztő, műsorgyártó. Alkalmazotti státuszban színházi marketing vezetőként volt tevékeny utoljára, majd  a business coach képzésben találta meg szabadúszó útjának első állomását. A Coach Akadémia ICF akkreditált alapképzése (acsth) óta igyekszik újabb és újabb szakmai képzéseken fejlődni, ismereteit szélesíteni.

Az elmúlt közel egy évtizedben coachként kísér egyéni ügyfeleket, sokéves tapasztalat alapján ad kommunikációs – és marketing tanácsokat, egyéni ügyfeleknek, és zömében a kulturális szférában érdekelt intézményeknek, vállalkozásoknak, de többezer tanácsadói óra van mögötte a vállalati szféra egyéb területéről is. Kommunikációs tréningeken, képzéseken támogat másokat a tudatos, tiszta kommunikáció megismerésében, és segít eligazodni az arculat, imázs kialakításának útvesztőiben. 

Nóra azt vallja, hogy mindannyian értékes, valamiben tehetséges emberek vagyunk, akik bizalmi és egyben motiváló közegben megtaláljuk a magunk útját, a minket leginkább inspiráló lehetőségeket.

Segal Hajnalka

COACH, SZERVEZETFEJLESZTŐ, GESTALT TERAPEUTA

Szereti magát hivatásos támogatónak nevezni. Első diplomáját szociális munkásként 2000-ben szerezte. Az élet az irodavezetői, tolmács, pénzügyi vezetői munkakörökön át vezetett oda, hogy MBA, NLP mester, business és team coach, action learning team coach, Gestalt terapeuta képzésekkel megtámogatva végül a hivatása lett a munkája, a munkája a hobbija. 

Az ICF (International Coaching Federation) tagja. A Magyar Tagozat CSR programjának egyik alapítója, oszlopos tagja bő egy évtizede, a szervezet alelnökeként is dolgozott már, két éve hívta életre a tagozat stratégiai csoportját.

2010 óta tekinti hivatásának a coachingot, a szervezetfejlesztést, a vállalati szféra szereplőinek fejlesztését, támogatását, a mediációt, a civilek segítését. Meglehetősen tág mezsgyén mozog: a paletta egészen a terápiás munkáig vezet, ahol egyéni ügyfeleknek segít elakadásaikat cselekvéssé formálni.

Fontosnak tartja, hogy mindig legyen önkéntes munka az életében, így több alapítványnál dolgozik kurátor, külső szakértői, mentor, képzés fejlesztői sapkában.

Hisz a folyamatos tanulásban, abban, hogy az önreflexió és a szakmai alázat tarthatja meg a támogatás lángját és szenvedélyét a szívünkben!

Dr. Martin Hajdu György

SZERVEZET- ÉS VEZETŐ FEJLESZTŐ, BUSINESS COACH

Közgazdasági diplomásként 14 év kereskedelmi és befektetési banki tapasztalatot szerzett. Azon túl, hogy méretes céges tranzakciók tanácsadójaként tevékenykedett, vállalatértékelést oktatott a Budapesti Közgazdasági Egyetemen és a Bankárképző Központban. Aztán idővel rájött, hogy a stratégiai-pénzügyi problémák mögötti emberi és szervezeti elakadások és a belőlük fakadó fejlődési lehetőségek érdeklik igazán.

Társalapítója az Önazonos Vezető brandnek és számos nyilvános és cég vezető- és kultúrafejlesztő online program társszerzője. Jelenleg két tőzsdei cégnél van választott tisztsége: a Graphisoft Part Igazgatóságának tagja és a Duna House FB tagja.

Tagja az ICF (International Coaching Federation) nemzetközi szervezetének. Az ICF Magyar Tagozata stratégiai csoport tagjaként különböző fórumokon vesz részt, ad elő annak érdekében, hogy a coaching szakma ismert és elismert legyen a lehető legszélesebb társadalmi körben.

Végzett coachként / szervezetfejlesztő szupervízorként a pszichológiát és üzleti tudást egyesíti a holisztikus szemlélettel egyének, csapatok és szervezetek fejlesztésében, mintegy 4.000 órányi fejlesztői tapasztalattal.

A képzés tematikája

Képzésünk tematikáját úgy állítottuk össze, hogy a résztvevők a coaching módszertan elméletének és gyakorlatának elsajátítását követően képesek legyenek tudásukat kiegészíteni egy munka- és szervezetpszichológiai perspektívával, mely segíti őket a munkájuk során, az üzleti életben és a magánéletben egyaránt.

Hallgatóink megismerik  a business coaching folyamatát, valamint a coach szemléletmód alkalmazásának lehetőségeit a különböző gazdasági platformokon.

Képzésünk az alábbi témaköröket érinti többek között:

  • Bevezetés a coachingba
  • A coaching módszertana, a coatching folyamat felépítése
  • Kommunikáció, konfliktuskezelési, tárgyalási ismeretek
  • Kérdezéstechnika
  • Vezetői készségek, business coaching
  • Gyakorlati coaching
  • Team- és csoport coaching

 

A képzés díja

Képzés költségei: bruttó 290.000 Ft

A képzés díja tartalmazza a jegyzeteket és a vizsga díját is.

Hallgatóink számára részletfizetési lehetőséget biztosítunk!

Képzési program

Képzési idő

Képzés óraszáma130 óra (kb. 5 hónap)

Maximális csoportlétszám: 20 fő 

Iskolai előképzettség

Érettségi végzettség

Képzés ütemezése:

KEZDÉS: 2023. március 07. kedd

Heti két alkalommal, kedd-csütörtök 16:00-20:00 óra között

vagy

KEZDÉS: 2023. március 10. péntek

Heti  egy  alkalommal, péntekenként 09:00-16:30 óra között

Nyilvántartási szám B/2020/005667

Képzés helyszíne:

BKIK Székház (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

A képzés személyes jelenlét formájában valósul meg!

További információ:

A képzéssel kapcsolatban részletes tájékoztatást a BKIK Felnőttképzési Irodája nyújt az alábbi elérhetőségeken: 

Érdi Beatrix
erdi.beatrix@bkik.hu
+36 30 443 3718

Beiratkozás:

Folyamatosan, ONLINE formában.

GYIK

Tanfolyamunk hasznos elméleti ismereteket és gyakorlati tudást ad mindazok számára, akik a business coaching hatékony kompetenciáit szeretnék alkalmazni coachként vagy vezetőként és/vagy business coachként kíván dolgozni.

 

A képzés indulási időpontja:

  1. március 07. (kedd) – heti két alkalommal

VAGY

  1. március 10. (péntek) – heti egy alkalommal

Maximális csoportlétszám: 20 fő

Képzés költségei

bruttó 290.000 Ft

A képzés díja tartalmazza a jegyzeteket és a vizsga díját is.

Hallgatóink számára részletfizetési lehetőséget biztosítunk!

Kérjük, töltse ki adatait!

Kérjük, töltse ki adatait!

Kérjük, töltse ki adatait!